2011. július 21., csütörtök

10. rész


-         Csinálok teát…- kaptam el a kezem
-         Az jó lesz köszi…-
Láttam rajta, hogy őt is meglepte a kettőnk közti szikra. Rettenetesen megijedtem. Soha korábban nem éreztem ilyesmit a pasim legjobb barátjával. Szinte áramütésszerű borzongás volt ez, amit magamnak is féltem beismerni. A gondolataimba merülve pakoltam elő a csészéket. Fejben nagyon nem ott jártam,így sikerült levernem az egyiket. Seb segítőkészen odaugrott, hogy segítsen összeszedni a darabokat. A következő pillanatban az ajka az enyémen volt. Fájdalmas csók volt ez a szó szoros értelmében. Ugyanis belenyúltam egy kis porcelándarabba,ami méretéhez képest nagy sebet ejtett a kezemen. A csókunk keserédességét pedig egyértelműen az adta, hogy ez kettős árulás volt.
-         Áúúú- visítottam fel
-         Mi történt?- kérdezte aggodalmasan
-         Megvágott…
-         Valóban…várj…segítek…
-         Hogy tehettem?- meredtem magam elé.
 Nem is érdekelt a kezemen lévő vágás. Úgy éreztem,megérdemeltem. A konyha fehér márványlap-kockáinak egyikét lassan vörösre színezte a csöpögő vérem. Seb kétségbeesve kutatott kötszer után. Nekem egy hatalmas könnycsepp gördült lassan végig az arcomon. Megérkezett a segítség. A német lassan és óvatosan törölgette a sebet, fertőtlenítette és bekötözte.
-         Jobb ha elmész…- mondtam magam elé nézve
-         Én…én igazán sajnálom…nem tudom mi ütött belém…- mentegetőzött
-         A barátod…a pasim…ja és a vértócsában térdelsz…
-         Nem érdekel…Ne mondd nekem, hogy te nem érezted ezt…Szinte megfulladtál,úgy csókoltál. Megérzem az ilyesmit. Ugyanannyira akartad,mint én…
-         Engedj…feltakarítom ezt…
Próbáltam felállni,de ő gyorsabbnak bizonyult. Finoman,de határozottan megfordított és a falhoz nyomott. Nem volt agresszív,de annál határozottabb.
-         Engedj el…- nyögtem elcsukló hangon
-         Megtenném,de tudom,hogy nem ezt akarod.
Mély lélegzetet vettem és újra elmerültem a csókjában. Magamba szívtam az illatát. Tudtam,nem szabad,de akárhányszor szabadulni próbáltam,erőteljesen visszanyomott a falhoz. Egy levegővételnyi időm maradt. Az asztalra néztem,ahol a telefonom világított. Kibontakoztam Seb karjából és odaléptem érte. Jens SMS-e volt, ami miatt a telefon jelzett
„Remélem jól vagy. Kicsit később megyek mint terveztem,vacsora előtt nem hiszem. Hívd át Breet vagy valakit és szórakozz jól. Sietek,ahogy csak tudom. JB”
Olvastam az SMS-t. Egymás után vagy tízszer. Lassan,gyorsan,tagoltan,egyben,tulajdonképpen mindenhogy.
-         Tényleg jobb,ha mész-néztem Sebre
-         Mi a baj…?- értetlenkedett
-         Hiba volt…
-         De milyen szép…- bújt hozzám hátulról
-         Nem ismétlődhet meg…
-         Épp ettől olyan csodálatos. De ne így legyen vége.
-         Hanem?
-         Csak kísérj ki és mosolyogj….Jens tőlem nem tudja meg.
-         Tőlem sem…gondolom…-suttogtam
-         Megyek…
-         Jobb is…Egy ideig nem akarok találkozni veled…
-         Ahogy akarod…de ott van a kezeden az emléke az általad hibának nevezett dolgunknak…
-         Neked nem én kellek, csak az,hogy fiatalon ismerted meg Hannát és most,hogy vége van élni szeretnél…
Nem vártam meg  a válaszát csak becsaptam az ajtót. Gyűlöltem magam. Tudtam,többé nem szabad megismétlődnie a tettemnek. Jens hazaérkezéséig a konyhakövön ülve néztem a vérfoltot a padlón. A csésze darabjai is ott hevertek. Egyszercsak meghallottam a kulcs kattanását a zárban. Nem volt vacsora és a vér és a csészemaradványok a padlón nem számítottak éppen rendnek sem. Kedvesem mellém kuporodott a földre.
-         Történt valami?- kérdezte aggódva- vér,kötés a kezeden…mit csináltál?
-         Leesett a csésze…olyan ügyetlen vagyok…
-         Ugyan Kicsim…megesik…én így szeretlek…kimondtam…
-         Jaj ne…- mormogtam magam elé- én is szeretlek,de hibáztam…
-         Ugyan…nem számít az a csésze…
-         Nincs vacsora…
-         Ettem Martinnal és Lewis-szal…de te keress valamit enni
-         Csak aludni akarok…
-         Akkor legyen így…melléd bújjak?
-         Azt most ne…
-         Ahogy akarod…
Felmentem és a párnába fúrtam a fejem. Álomba sírtam magam. Amikor reggel felébredtem,reméltem,mindez csak álom volt. Jens mellettem szuszogott én pedig csak néztem rá. Olyan békés volt. Reggelit akartam készíteni neki. A lépcsőn lefelé vezető falon képek lógtak vicces képaláírásokkal. A legtöbbön Seb és Jens volt látható. Aztán a kezemre néztem és a kötésre. A konyhában Jens összepakolt,minden a helyén,a csésze a szemetesben hevert. Így csak még jobban utáltam magam. Seb SMS-ére riadtam meg.
„Sajnálom…többé nem fordul elő,de a barátságodra szükségem van…Persze megértem ha nemet mondasz…”
Vártam egy percet, de végül válaszoltam.
„Csak felejtsük el…Menni fog?”
„Igen…ha kéred…”
„Kérem…”
Kicsit megnyugodtam,de ez csak a kezdet volt. A felszín. Tudtam,nem tudok ugyanúgy Jenson szemébe nézni a történtek után. Mégis próbáltam természetesen viselkedni. Finom reggelivel vártam és a háziasszonyok gyöngye voltam.
-         Jó reggelt szépség- lépett mögém
-         Neked is- mondtam mosolyogva
-         Összecsomagolsz?Este indulunk…
-         Ki is ment a fejemből,de persze
-         Rendben lesz így minden ahogy van…egy géppel megyünk Sebastiannal…
-         Remek…- mormogtam
-         Szóltál?- kérdezte
-         Nem…nem szóltam semmit sem- vágtam rá
A legkevésbé sem hiányzott, hogy Sebastiannal kelljen egy gépen utaznom. Csináltam valami ebédet. Jens jóízűen evett,de nekem nem sikerült jó képet vágnom az egészhez. Persze ezt Jens is észrevette…

4 megjegyzés:

  1. Furcsa csavart raktál bele, de én Sebnek szorítok. Nincs semmi bajom Jens-szel, de a szőke germán aranyosabb. Nagyon jó történet, remélem sietsz a frissel ☻

    puszi,
    Dóra♥

    ui.: egy linkcsere? http://videkisanzon.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. Majd meglátjuk h alakul a kapcsolat Sebbel...
    Próbálok sietni a frissel csak egyenlőre kicsit zsúfolt a programom...de szerintem ma vagy holnap hozom :)
    puszi :)

    VálaszTörlés
  3. Egyébként benne vagyok a linkcserében csak addig nem akartam írni amíg tudtam h nem lesz időm olvasni :)) de most van egy kicsi szóval nekiállok :))

    VálaszTörlés
  4. Szia:)
    Mikor elkezdtem olvasni a törid nagyon örültem Jensonnak,de most,hogy Sebi is a képbe került neki szurkolok *.* A szőke német a kedvenc:D
    Nagyon tetszik a törid :)
    Puszi

    u.i.: nem rég kezdtem el egy Sebis blogot,ha nem túl nagy kérés és ha ráérsz benézhetnél hozzám: http://golittlevettel.blogspot.com/

    VálaszTörlés