2011. december 23., péntek

24. rész

Ezzel a résszel szeretnék Minden Kedves Olvasómnak nagyon Boldog,békés Karácsonyt kívánni :) Sokat jelent nekem,hogy olvassátok az írásaimat :) Köszönök mindent Nektek :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Talán soha…
Visszasétáltam. Jens már megérkezett. Megnyugtató volt a közelsége. Forró öleléssel és csókkal köszöntöttem. Aztán elment,hogy  lezuhanyozzon mielőtt a templomba indulunk,hogy lefoglaljuk az időpontot. Valaki kopogott a szobánk ajtaján. Mikey volt az.
-          Szia Anne…Jens?
-          Zuhanyozik…én nem tudok segíteni?
-          Csak abban,hogy szólsz,hogy sietnie kéne…megoldható?
-          Hova kéne sietnie…?
-          Akadt némi  gond. A mai délutánon túlóráznia kell egy kicsit…
-          Átadom- csuktam be az ajtót
Kilépett a fürdőből.
-          Ki volt?
-          Mikey…be kell menned…- mondtam morcosan
-          Most?
-          Igen,most…
-          Akkor felöltözöm és indulok…ezek szerint sajnos egyedül kell a templomba menned…bocsáss meg…majd kiengesztellek valahogy…
-          Aha…csak menj már…
Felhívtam Jaimét,aki épp Angliában tartózkodott. Megbeszéltünk egy találkozót.
-          Seb olyan fura mostanában…
-          Komolyan csodálkozol ezen?
-          Igen,miért?
-          Megbeszéltétek ti ezt egyáltalán?
-          Még nem….
-          Egy beszélgetés járna neki…attól,hogy neked kényelmesebb,ha ez nem történik meg,még így van…meg kell tenned…
-          Semmit nem kell megtennem…megtehetem,ha akarom…de csakis akkor…különben is…honnan tudhatnád…sosem voltál ilyen helyzetben…
-          Vajon miért….?
-          Most burkoltan lekurváztál?
-          Vagy nem is olyan burkoltan…mint barátod meg kell mondanom…
-          Kösz szépen…mintha te még nem hibáztál volna…
-          Játszol két férfi érzéseivel…
-          Hagyjuk…- hagytam ott
Egyedül sétálgattam és azon gondolkodtam,vajon jó döntéseket hozok-e. A templom felé vettem az irányt,amit kinéztünk magunknak. Persze ehhez már jármű kellett. A templom ajtaján hatalmas kilincs volt,amit alig bírtam lenyomni. Belépve elkezdtem lassan lépkedni a padsorok között. Szinte vonultam. Nagyon megijedtem, amikor a hátam mögül meghallottam egy hangot.
-          Nyilván Jenson menyasszonya…tévedek?
-          Igen…vagyis nem…nem téved- fordultam meg- Anne Dawson vagyok
-          Jenson már telefonált,hogy jössz és jó ezt hallani,mármint hogy megállapodik…
-          Nos…igen…igazából fogalmam sincs mit kell  elintéznem…milyen adatra van szükség és milyen papírokra…csak annyit tudok,hogy nekem egy március előtti időpont kell…
-          Nos…nem gyakoriak a téli esküvők,tehát úgy gondolom,megoldható lesz…február 25?
-          Korábban?
-          Február 5?
-          Tökéletes…- mosolyogtam
Sok dolgot kellett elintéznem,de ezeknek a java nem a templomban volt. Ide szerencsére csak a születési idő,hely és név kellett. Ezzel csupán annyi volt a gondom,hogy nem voltam tisztában azzal,hogy a Sir a születési névnél megemlítendő avagy sem. Arra jutottam,hogy logikusan nem,de mint megtudtam az angoloknál ezek a rangok nagyon fontosak így újra kellett kezdenem az összes papírt. Nyilatkoztam a saját nevemben arról,hogy a házasság szent kötelékében akarok egyesülni Jens-szel és természetesen arról is,hogy ennek semmiféle akadálya nincsen. Persze ezt egy keserű mosollyal az arcomon szignóztam csak. Elvégre volt akadálya.
-          Köszönöm szépen…nemsokára találkozunk és remélem,akkor már Jenson oldalán érkezel
-          Szólította a kötelesség…
-          Egy igazi asszony megértő és támogatja a férjét…és persze hűséges hozzá…
-          Így van- sütöttem le a szemem- most viszont mennem kell…köszönök mindnet
Autóba ültem és lassan vezettem. Néztem az utakat,az utcákat, a tereket, az embereket és csendesen sírtam. Kicsit minden kijött belőlem. Nehezen viseltem a szituációt. Szerettem volna teljesen biztos lenni az érzéseimben,de nem volt így. Még ha csupán egy kicsi bizonytalanság is volt bennem,mégis volt. Aztán megláttam,hogy nincs meg a gyűrűm. Tudtam,hogy gyémánt és méregdrága. Na és persze nem csak tárgyi jelentősége volt a dolognak,hanem érzelmi is. Nagyon megijedtem. Mindenhol kerestem. Visszaértem a szállodába és mindent átkutattam,de sehol sem volt a kicsi ékszer. Megérkezett Jenson. Érdeklődött a templomban történtekről és arról,hogy sikerült-e mindent elintéznem.
-          Fontos vagyok neked…?- kérdeztem
-          Ha nem lennél,nem lenne az ujjadon ez a kisebb vagyon…- fogta meg a kezem- a másikon van?
-          Nincs meg- néztem a padlót
-          A kesztyűdet nézted már?
-          Még nem…
Megfogta a kesztyűmet és megrázta. A földre esett belőle a gyűrű. Letérdelt érte és ebből a testhelyzetből húzta vissza az ujjamra.
-          Mi lesz az időpont?- kérdezte mosolyogva
-          Február 5…
-          Tetszik…nagyon is…nekilátunk a vendéglistának?
-          Abszolút….
A tanú-választása meglepett. Nem jelölte Sebet,hanem kijelentette,hogy őt választotta. Nem voltam benne teljesen biztos,hogy ezt puszta baráti szeretetből teszi. Kicsit úgy jött le,mintha azt akarta volna ezzel,hogy Seb pole-pozícióból lássa,hogy én már az övé vagyok. Ami pedig még ennél is jobban meglepett,hogy arra kért,lehessen az egyik koszorúslányom Jessica. Nem tértem magamhoz. Aznapra teljesen elment a kedvem a szervezkedéstől….

6 megjegyzés:

  1. Anne aztán teljesen össze van zavarodva :( Jaime pedig őszinte volt vele:kimondta nyiltan,hogy nem lett volna szabad azt tennie,amit tett!
    azon pedig meglepődtem,hogy Jens Sebit választotta tanúnak,míg Anne-nek Jessica lesz a koszorúslány.kíváncsian várom már ezt az esküvőt :) szerintem nem lesz olyan sima,mint szokott lenni általában egy esküvő.Seb még eléggé bekavarhat...

    VálaszTörlés
  2. Jaime őszintesége fáj Anne-nek...még akkor is ha tudja,hogy igaza van...és már egyre kevesebb kedve van ehhez az esküvősdihez ebben a hatalmi harcban...

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Hát Jaime most megmondta amit gondol. Végül is igaza van, de Anne túlságosan össze van zavarodva, hogy tiszta fejjel gondolkodjon és átlássa a dolgokat. Ez a tanú felkérés. Hmm... Érdekes kis esküvő lesz az bizti.
    Egyébként Kellemes Ünnepeket!
    Nálam pedig felkerült az ajándék.
    Puszi
    Zsömi

    VálaszTörlés
  4. Sziia Zsömi!

    Azonnal vetek rá egy pillantást,csak befejezem a dolgom :)) Neked is Kellemes Ünnepeket :))

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. szia nagyon jól alakulunk ez zaftos kis esküvő lesz!:DDXD Boldog karácsonyt és sikerekben gazdag új évet kívánok !! :DD és a blogod továbbra is imádom! YEAHXD szia

    VálaszTörlés
  6. Köszönök mindent Brigi :)) Neked is Boldog Karácsonyt és Sikerekben gazdag Boldog Új Évet kívánok :))

    VálaszTörlés