2011. június 15., szerda

2.rész

Meséltem a gyönyörű kék szemekről,a hanyag eleganciáról,az ingről farmerral,amit annyira szerettem látni egy pasin és a remek humorérzékről.
-Csodaszép kék szemei vannak és olyan tökéletes és csodálatos...-utánzott gúnyosan...
-Fogd be...-vágtam hozzá a párnám.
Nevettünk,de ez nálunk nem volt újdonság.Aztán egy mondatával nagyon elrontotta a kedvem.
-Oké kis hősszerelmes,de mi lesz Jay-jel?
-Mi lesz Jay-jel...-ismételtem fájdalmasan
Jay a pasim,akivel 1 éve vagyunk együtt.Fél éve nem működik már ez a dolog,de 3 hónapja veszítette el az édesanyját,és amikor szakítani akartam vele mindig megsajnáltam.Majdnem sírtam,amikor az álomvilágomból visszacsöppentem a valóságba.Csend lett.Breanna látta,nem jó időpontban említette meg Jay-t.Nem kedvelte,mivel mindig fájdalmat okozott az utóbbi fél évben.Nagyon a szakításunkat pártolta,de nem hagytam,hogy beleszóljon az életembe.A némaságot a telefonom csörgése törte meg.Ránéztem a kijelzőre.
-Muszáj volt említened?-néztem Breannára szemrehányóan
-Jay?
Nem válaszoltam csak felvettem a telefont...
-Igen...?
-Szia Hercegnőm
-Jay beszélnem kell veled...
-Oké.Milyen napod volt?
-Jó-mondtam szinte suttogva
-Képzeld...megtaláltam a képeket ahol bemutattalak anyának...milyen büszke lenne rám,hogy nemsokára elveszlek...mit akartál mondani?
-Csak annyit,hogy szeretlek és vigyázz magadra...Most mennem kell.Szia
Letettem a telefont és az ágyra dobtam...
-Megint az érzelmi zsarolás?-szegezte nekem a kérdést barátnőm
-Nem hagyhatom el...szüksége van rám...nem lehetek ilyen önző...
-Ugyan Annie...soha életedben nem voltál egy kicsit sem önző,szerintem a szó jelentését sem ismered...egyszer az életben tedd ami neked jó...
-Te ezt nem érted...
-Nem hát...
Aztán az ágyra dobott telefon újabb csipogásba kezdett.Jens írt sms-t:
"Találkozni szeretnék veled este..."
Odaadtam a telefont Bree-nek...Keservesen sírni kezdtem.Nem tudtam mi a helyes döntés...Végül úgy döntöttem elmegyek Jens-szel,de csakis barátilag és elmondom neki,hogy nekem barátom van.Minden lelkesedés nélkül készültem életem legfontosabb randijára...Mintha legalábbis a világ legrondább és legbunkóbb férfijával kellett volna elmennem.Breanna a hátam mögé állt és megsimogatott
-Azt tedd ami neked jó...
-Hagyd ezt abba...nekem Jay-jel kell maradnom...
Amikor Jens megérkezett már nem voltam biztos benne.hogy jól döntöttem,de nem volt visszaút...A kísértés maga vitt vacsorázni és még csak visszatartó erőnek sem nevezhettem a kapcsolatomat Jay-jel.Éreztem,életem leghosszabb és legnehezebb estéje elé nézek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése